Jdi na obsah Jdi na menu

Tréninky

 

PLAVÁNÍ - Počínaje začátkem roku 2017 jsme zařadili do našeho pravidelného tréninkového plánu plavání a to minimálně 2x týdně. Plaveme každé úterý a každý čtvrtek od 6:50 - 7:50. Tréninkový plán se neustále mění, ale většinou pracujeme v týdenním cyklu opakování. Exkluzivně Vám poskytneme stručný náhled do našich plaveckých tréninků.

 

http://www.bratrijaksepatri.cz/clanky/treninky/plavani/

 

BĚH - Stejně jako každý rok jsme zahájili i naši běžeckou sezonu a to po všech směrech. Schody, ovály, distanční běhy, ale i běžky. Co se naší běžecké přípravy týče, běháme především v rámci klasické tréninkové jednotky, ale také kdykoliv, kdy se nám zachce - i mimo tréninkovou jednotku. Nemáme striktně dáno, že budeme běhat 2-3x týdně, protože když se nám chce, jdeme i vícekrát. Běháme zkrátka podle našich pocitů. Koneckonců nic by se nemělo přehánět. Prostřednictvím této rubriky bychom Vás chtěli seznámit s nějakými typy naší běžecké přípravy.

 

http://www.bratrijaksepatri.cz/clanky/treninky/behy/

 

KOLO- Začátkem roku 2017 se konečně více ponoříme do tréninku s kolem, protože prozatím je to naše největší slabina. Ted v zimě se sice ještě více věnujeme běžecké přípravě, ale hned jak začne být přívětivější počasí, přijde řada na kolo. A bude to jak horské, tak silniční! Těšte se!

 

http://www.bratrijaksepatri.cz/clanky/treninky/kolo/

 

STĚNA- Horolezení patří mezi naše záliby již několik let. Proč se ale naší důležitou složkou stalo právě lezení? Neboť téměř při všech běžeckých překážkových bězích je třeba mít silné ruce a hlavně předloktí. Koneckonců právě slabé předloktí je výsledkem selhání na překážkách jako je multi monkeybar, ručkování, šplhání a další.

 

http://www.bratrijaksepatri.cz/clanky/treninky/stena/